SOCIAL MEDIA

Wednesday 17 May 2023

Manfaat Set Hello New You Shaklee

Hi Assalamualaikum

Untuk entri kalini, Fiqa nak kongsi satu set Shaklee yang sangat tinggi permintaan pelanggan. Sebab dah banyak sangat proven result. Dah nak habis raya ni kan, mesti ramai yang naik berat kan. Hari Raya memang susah nak turun berat. Betul tak ? Paling hebat pun kita mampu kekalkan berat.

Jom Fiqa nak share kebaikan Set Promo Shaklee Hello New You. Sangat membantu untuk yang nak turunkan berat.




First, korang kena faham. Bila kita nak turunkan berat, ada 3 konsep yang penting iaitu ;

✅ Bakar
✅ Buang
✅ Bina

Haaa macam mana tu, jom baca bawah ni

Dalam Set HELLO NEW YOU ni, ada ;



💃🏻 Agen Bakar

Dua item didalam Set Hello New You ni membantu dalam proses pembakaran lemak yang selamat dan efisien. Iaitu Lecithin & Omega Guard.

Lecithin membantu memecahkan lemak terkumpul didalam badan terutama didinding jantung, saluran darah dan otak. Manakal Omega Guard pula ialah minyak ikan Omega 3 yang membantu pembakaran lemak lebih berkesan serta pengawalan kolesterol yang baik



💃🏻 Agen Buang

Yang kedua ialan agen buang iaitu Herb Lax. Herb Lax ni juga merupakan agen detoks paling power bagi sesiapa yang dalam proses kurus. Herb Lax bantu detoks usus dan perut dan membantu untuk mudah membuang. Sangat tinggi permintaan untuk yang ada masalah sembelit, paling berkesan untuk pelawasan.




Agen Bina

Yang terakhir kita ada dalam Set Hello New You ni ialah Protein. Protein Shake dalam set ni ialah Cinch Shake. Kita taknak bila dah kurus badan menggelebeh, tak elok. Jadi sebagai alternatif untuk cukupkan pengambilan protein harian, boleh amalkan Cinch Shake setiap hari. Ada 3 perisa iaitu Coklat, Latte & Vanila. Minum Cinch Shake kenyang lama, boleh dijadikan sebagai pengganti makanan kita. Badan pun tak menggelebeh sebab Cinch Shake bantu untuk bina otot kita.




Boleh baca entri berkenaan Set HELLO NEW YOU disini juga.

Bagi sesiapa yang nak kurus, boleh ambil Set Hello New You Promo bulan ini.

Berminat nak order , boleh contact fiqa dilink ini

#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

Nor Afiqah SID 1259643
No tel: 0184076921
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Shaklee Business Leader
Shaklee Penang

No comments :

Post a Comment